ece1234- benim de ilk damla damla geldi etrafımdaki insanların dediklerini duysaydınız saçınızı başınıI yolardınız🙄"“ bu çocuk aç süt yetmiyor ” v.s valla hiç takmadım dua ettim elbet gelecek bu süt dedim emzirmeye devam ettim ve şimdi arttı çok şükür🥰 bir de bana göğüs kalkanıyla emzirtti ilk hemşire şimdi bebiş çıplak göğüs almıyor😒😒 mutlaka böyle sorunlar oluyor takmayın kafanıza zaten stresli zamanlar iyice bunaltmayın kendinizi. Benim de göğüslerim yara olurdu da gümüş kapaklar çok yardımcı oldu bama doğumdan önce takmaya başladım ama ben şimdi sadece sızlıyor ama emzirme harici çıkartmıyorum