Sehnur Gulcingezer kese görünür büyük ihtimalle ben gittiğim de 5 haftalıktı 6. Haftada kalp atışını duyduk bizim ki erken döllendi 😊
Nilufar_1996 Gulcingezer Bende de olmuştu lekelenme gidilmeli ilaç veriyo 4+6 da kese göründü bende. Progestan kullandım durdu lekelenme. Sız doktora gidin bence.
Gulcingezer Nilufar_1996 gittim ama bisey vermedi yerlesme kanamasi dedi progestan falan vermedi degerimi bekliyorum cikmasini
Nilufar_1996 Gulcingezer Altan bı daha baktırmayin düşük tehlikesi olur. Bol bol uzanmak lazım ayağınızı biraz yükseğe kaldırın. Yerleşim kanaması 3 gün falan sürüyor akıntı çoğalırsa uzun sürerse mutlaka tekrar gidin.
Gulcingezer ygmrgzrn gorunmuyo su an kese erken dedi betan 1500 3000 arasi olmazi lazim dedi bnde baktim yok su an kese hafif bi beyazlik var buraya yerlesicek yerlesirse dedi doktor beta sonucu bekliyorum
Gulcingezer Sehnur doktor da oyle dedi bayramin son gunu tekrar cagirdi kontrol icin gorebiliriz buyuk ihtimal bakalim
19792016 Gulcingezer ben cuma günü betahcg 650 idi keseye baktı belli belirsizdi bugün beta 3120 olmuş tekrar alttan baktı 6ml olmuş kese tabi içinde bebek daha oluşmamış
Gulcingezer 19792016 benim daha 1760 oldugu icin goremedik cok kucuk dedi bayram sonu gidince bakicaz bakalim ins gorunur susam tanesi🙏🏻🥰
19792016 elfmoom bugün gittim tekrar beta bakıldı 3120 çıktı kese de göründü bakalım hayırlısı siz gittiniz mi
elfmoom 19792016 ben bayramdan sonra gideceğim :) çatlatma iğnesiyle hamile kaldığım için biraz daha bekliyor, bir de bayram girdi araya çok sevindim sizin adınıza🌸 kaç haftalık şu an
Gulcingezer Nilufar_1996 zaten cok iceri gitmedi sadece ucundan bakti dinleniyorm bol bol dikkat edicem bir hafta bakalim