Suleasyaa Günde kaç bardak içmem gerekiyor acaba bilen arkadaşlar bilgi alabilir miyim ? 37+5 günlük gebeyim
Beyzan Suleasyaa Burda çok güzel öneriler var çoğunu uyguladım. Allah’ın izniyle güzel bir sezaryen sonrası normal doğumum oldu darısı en hayırlı zamanda sağlıkla size olsun inşallah
Minnosbebek Suleasyaa benim doktorum hiç önermedi.Allah korusun plasenta ayrılmasına neden olabiliyormuş.kanala girmemiş bebişi doğurmaya çalışmaya gerek yok.