Gururunannesi Kızlar e bebekte hazır kundaklar var . Sizce kullanışlı mi aldım ama yinede sormak istedim . Kullanan annelerimizden ??
Beyzan Gururunannesi ben almıştım ama kullanmadım. Hava çok sıcak kendim misline sardım ilk bir kaç gün ama bebeğim sıçrama filan yapmıyor rahat yatıyor gerek olmuyor
ebrr1048 Gururunannesi ben aldım da daha kullanmadım ☺️ Ama baya dar gbi 1 ay anca kullanılır sanırım
iremcannn1907 bsrshn1215 kundağın amacı dar olması değil mi sımsıkı yapmıyorlar mı🙄 bende kullanmayı düşünüyorum kullandıysanız aydınlatır mısınız ☺️
nisanur_dgbs Bende yenidoğan kundaklarından aldım minnosum 3400 gr doğdu suan 15 günlük ama çok dar içine koyunca kendimi kötü hissettim muslinle kundak yapıyorum