Dilarabyrk 35 haftalık doğum yaptım doğumdan 6 saat önce ciğer geliştirici iğne yapılmıştı ama solunum sıkıntısı vardı 1 hafta küvezde kaldı 1 gece de anne bebek uyumu için hastane de beraber kaldık gelen emdi çöl şükür doktor da hep ve herkese aynı şeyi söylüyordu daha iyiye gidiyor bugün daha iyi vs bide özel hastane çok şükür şimdi 3 yaşına yaklaştı Allah sağsalim çabucak sana kavuştursun yavrunu kilosu kaç benim gebelik şekerim olduğu için iriydi 3060 dogdu ama bize verdiklerinde şişi falan inmişti 2800 civarı olmuştu