33+5 önceki kontrollerin birinde saçlarımız çıkmaya başlamış demişti doktorum sonra haftalar ilerledikçe baktım kursak yanmıyor saçları çıkmış mı tam olarak diye sordum çok saçlı bir bebek değil dedi😄 Minnoşum annesi gibi sarı tüysüz kafa olcak sanırım 😄