Babyiveannesi Kizlar sizce Emirhan mı güzel Marsel mi benim gönlüm Marsel den yana kaynanamda Emirhan istiyor sizce kaynanamin dediğini mi koysam yoksa kendi istediğimi mi
Zehrasrkmn Babyiveannesi Çocuğun isim hakkı anne babasına aittir artık şu büyüklerimiz karışmasın ya Marder katın lütfen çok güzelmiş
Momandbabyy Babyiveannesi Marsel güzel bir isim bence. Kaynananı dinleme kendi Emirhan koysaymış. Ya da doğursun bir tane o kadar seviyorsa bu ismi😅
Elifemirhan Babyiveannesi Bence de emirhan daha güzel illa o istiyor diye değil kulağınıza hoş gelmeseydi değerlendirmeye bile almazdınız demek ki sizde beğeniyorsunuz ki seçenek olarak görmüşsünüz ama marsel de değişik bi hiç hiç duymadım yine de siz bilirsiniz ☺️☺️🤗 sağlıkla gelsin bebeğiniz inşallah
mhlady_2021 Babyiveannesi bencede emirhan güzel . Çocuğa değişik olacak diye türkçe isimlerin dışına çıkılmasına yada duyulmadık şeylere bir türlü ısınamadım. Marsel parsel gübi dalga geçerler ilerde