Ezgi1k sut parası için hastaneye hatırlatma yapıyorsun onlar otomatikman başvuru yapıyorlar o banka adresine yatıyor 20 gun içinde..
(Oğlumda 15.gunde ,20 gun önce kizimda ise 10 gunlukken yatti)
Doğum parası içinde bebeğin ve annenin kimliği ile sgk ya başvuru yapıyorsunuz.. eşiniz falanda başvuru yapabilir sizin adınıza. Oda 40 çıktıktan sonra ptt ye sizin adınıza yatıyor 🤗