Kızlar iyi geceler.. 19 haftalık doğum sonrasıda kürtaj oldum. Neyse bi hafta sonrası kontrole gittim ultrasondaamur görüntüsü var diye antibiyotik başladık. Ve bende kanama yerine çamur akıntı var doktor zaman zaman kanaman olur demişti o zamanları da oluyodu. Ama çamur gibi akıntı demedi siyah koyu kahverengi şeklinde. Bu içimin temizlendiğinimi gösterir yoksa sorunmu yaşayan varmı acaba
???