Kızlar ilk gebelik 39+6 olduk göbeğim olduğu yerde 😂 düşme falan yok kızım baş aşağı pozisyonda ama kanala girmemekte ısrarcı. Hiç bir belirti yaşamadım Henüz. Hala hareketleri normal midemde poposunu gezdiriyor resmen. 1 hafta sonra 41 e kadar gelmemiş olursa doktorum sezeryan dedi 🙄