Tskrnarz Kızlar şimdi 21 haftalık hamileyim şuan ben kaç aylık hamile oluyorum hesaplıyorum ayrı netten bakıyorum ayrı 🤷🤔
Rabianurum52 Deniz59 cnm.bn kac aylik.hamileyim.peki 23+5im. Ama.bu uygulamada. Ise 22+4 olarak.gozukuoo dogumuma 122 gun kalmis
Yagmurm2 Kizlar ben ilk kizimi 32 haftalik doğurdum doktor bana 7 bucuk aylik doğmuş oluyor dedi yani suan biz 5 ayin içindeydiz 6. aya girmemiz 23. Haftadan basliyor diye biliyorum
Rabianurum52 Deniz59 tskr ederim.. 6 aylikk.olmasina kacgunum.kaldi.peki. bn bu uygulamayi anlamiorum..
Yagmurm2 cgdm-trzi yanlis biliyorum demmekki suan 21 haftayim ben 23.haftada 6. Ayima giricem diye biliyorum
cgdm-trzi Yagmurm2 şuan 5.ayınızı doldurdunuz bundan sonra 6.ayınızdan gün alacaksınız inşallah anlatabilmişimdir 😅☺️
Yagmurm2 cgdm-trzi anladim canm hesaplama hep farkli nette insanın kafasi karışıyor bide 2. Gebelik olucak halen karistiyorum ben teşekkür ederim hayırlı aksamlar