Kızlar ben de çok şükür doğurdum. Oğluşum gözetim altında solunum kaynaklı inşallah bir kaç güne yanımda olacak🤲🏻 Doğum hakkında burda nerdeyse tüm doğum hikayelerini okudum ve etkilendiğim durumlar olmuş. Birincisi sonda takarken hiçbir şey hissetmiyorsunuz. İkincisi kanama kontrolü bir kere yapıldı öyle abartıldığı gibi karnınıza canice basılmıyor hiç korkmayın. Küçük bir dokunma gibi ve acımıyor. Acıyacak hissi insanı daha çok geriyor. Çok şükür ağrım sızım olmadı tek zor kısmı ilk kalkarken dikişleriniz acıyor. Yürüdükçe herkesin dediği gibi daha da rahatlıyorsunuz. Ben en çok banyo yapınca rahatladım. Doğum yapalı bir gün oldu yürüdükçe daha iyi olacağıma inanıyorum. Size en büyük tavsiyem herkesin doğumu kendine özelmiş birinin çok acıyo dediği şeyi siz hiç hissetmeyebiliyorsunuz. Sadece dua edin gerisi hallolur inşallah 😊