Hilalkorkmaz Sonunda ikili sayıya düştüm çok şükür bu sıcaklarda çok zorlanıyorum ama değiyor her bir şeye yaşatan rabbime şükürler olsun inşallah 🤗🤲🏻
LivaveLeyla Hilalkorkmaz suuu gibi aksın sağlıkla kavuşalım inşallah bizee 83 olduk çok şükür ağustosu atlattık mı rahatız elhamdülilllah 🤲🏻🌸🧿
Gamze2172 Hilalkorkmaz inşallah 🙏 rabim sağ sağlim kucağına almayı nasip etsin inşallah bu sıcaklarda Allah hepimize güç kuvvet versin 🥰🥰bizimde son 10 uygulamaya göre
Hilalkorkmaz Gamze2172 amin inşallah canım 🌸koskoca yaz mevsimini yarıladık bundan sonrada çabucak geçer bı sıcaklar
058elf Hilalkorkmaz bende aylarr öncesinde 99 lu post açmıştım, zaman çok zalim gerçekten de ne çabuk geçmiş 😬 Sağlıcakla kavuşmak nasip olsun hepinize 🤲🏻 🥰
058elf Hilalkorkmaz suni sancıyla doğum yaptım 40+4 de, 4 gün gecikmeli oldu suni almasam belki daha da gecikebilirdi
Zelsonr Hilalkorkmaz Maşallah canım rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 💜🤲 Bizimde son 77 kaldı oğluşuma kavuşmaya 💕
LivaveLeyla Mltm88 sezaryen olucam ben 15 gün eksik sayıyorum gerçi ☺️ hatta ilk kızımı 36.haftamda doğurmuştum hayırlısı bakalım inşallah sürpriz olacak bize sağlıkla kavuşalım inşallah
Mltm88 LivaveLeyla Aynen bende sezeryan olucam inşallah ama -15 değil -7 yapıyorum 😍 75 oluyor yani❤️❤️