Gamze2172 Kızlar 2 defadr çatı muyanesı oldm dünde oldum ve şuan vajınamda baskı var ve can acıtıyor normal mi sizinde oluyormu ne yapmam lazm
Sevil_mavi Gamze2172 bende 37+5 im özellikle bugün mesanemde ciddi baskı hissediyorum. Hatta bir ara yürüyemedim ara ara adet sancısı gibi bir sancı ve bel ağrısı çekiyorum.
buseli07 Gamze2172 Benim de 38+0 bel ağrısı falan çekmiyorum ama yaklaşık 4-5 gündür vajinamda ağrı hissediyorum. Uyurken sağ sola dönmeye çalışırken bile ağrım çok fazla oluyor. Ben de merak ediyorum. Bebiş ufaktan gelmeye mi hazırlanıyor diye. Baş aşağıydı en son çünkü. Normal doğum bekliyoruz ama bakalım ne olacak
seyhanmiray18 Gamze2172 38 haftaligim 2. dogumum olucak ilk dogumum 41 haftada suni ile baslatilarak oldu hc belirtim yoktu smdide hcbseyim yok agri sizi ne blim cok normal hersey korkuyorum valla uine suni ile baslicak diye😰
Halenur-42 Bende 38+3 üm ama çatı muayenesi yapmıyor doktorum şuan bi terslik yok çok ayakta kalmamaya çalışıyorum doğumun hızlanması için hiç bir şey yapmıyorum bayramdan sonra gelmesi için dua ediyorum hiç değilse ilk günden sonra 😀
Gamze2172 Halenur-42 bende öyleyim sureklı uzanıyorum ayakta kalmıyorum bi yemek yapsam eve bi makına ceksem. Gerısı hep uzanık geçer
Gamze2172 buseli07 hayırlısıyla alsaydık artık son günler zorlu gecıyor artık rabım hepımızın yardımcısı olsun inşallah 🙏 🥰
Hilallkayaa15 Çatı muayenesinden sonra ağrı olması çok normalmiş bende her hafta oluyorum resmen açıklığa bakmak için bugunde yaptılar şuan 10 dakikada 1 düzenli sancılarım var 38+1im salı bidaha gidicem bakalım açıklık 2cm 🤷♀️
Aldefne5 Fadime_56 benim ilk dogumumda belimden girmişti ağrı .. siz yine de doktorunuza bı görünün isterseniz
Aldefne5 Uzun aralıklarla başlamıştı siklasinca hastaneye gitmiştim 3 cm açıklıkla yatisim yapıldı yani doğum ağrısı olduğunu anliosunuz