Zehra333 Test yaptım negatif çıktı 1-2 saat sonra baktım böyle olmuş on dakikadan sonrası geçersiz derler ama negatif olduğunda bende hiç çizgi çıkmazdı saatler geçse de . Umudum yok ama insan silik görmeye inandırıyor kendini .
Sevimlianne_adayi Zehra333 bende yapım beyaz çizgi var zaman geçti bir baktım gözle görülen olmuş post açtım hata seninki ile aynı inşallah vardır
Fatmakara97 Zehra333 bende de böyleydi 2 gün sonra farketmiştim aydınlık ortamda olduğu için gözüme takıldı tekrar bitane daha yaptım biraz pembemsilik vardı hemen hastaneye gittim hamileydim ama o kimyasalla sonuçlandı çok şükür ondan iki ay sonra normal oldu. Ama böyle olupta gerçekten sağlıklı hamilelik geçirenlerde var canım duydum 🥰
Hatice35 Zehra333 canım inşallah gebelik vardır benim testlerimde hamile kalmadan önce böyle iki saat sonra ikinci çizgi çıkıyordu ama mallesef gebelik yoktu inşallah senin vardır
Mayacm Test yapıp nasıl 2 saat sonra bakıyosun ben hemen bakıyodum meraktan 😂 bılmıyorum hıc okadar bekletmedım kuruma cıZgısıde olabılır bıdaha yap bence ama hemen bak bu sefer
Pembe_duslerr Zehra333 😬😬bende aynı durumu yaşadım kızımda idrarı döker dökmez çizgi olusmustu.Şimdiki hamileliğimde baktım hemen olusmadı çöpe attım neyse 15-20dakika geçti ya bi bakayım dedim gittim bir baktım çizgi ☺️ Hamileymişim
Sevimlianne_adayi Zehra333 ben de daha yeni farketim adet günümü beklicem olmazsa test tekrarla kan veririm
Zehra333 Sevimlianne_adayi benim adete 3 kaldı yumurtlamanın yarın 10. Günü bende adet günü test yaparım tekrar
Sevimlianne_adayi Zehra333 benim öyle 3 gün kaldı canım inşallah vardır ama ben yumurtlamayı bilmiyorum flo uygulamasına göre 5-6 Temmuz ama ovulasyon testi yaptım 12 temmuzda ya çatlama idi ya da yumurtlama idi kafam karışık o yüzden benim
Selen37 Zehra333 bende negatif sanıp çöpe attığım testi çöpten birşey alırken gördüm göz ucuyla aynı böyle çizgi oluşmuş. Çıkardım inceliyorum kocama soruyorum yok diyor ama ben görüyorum var işte. Kan verdim 19 çıktı şuan da 19 haftalık hamileyim 😂 bence gebelik yoksa çizgi hiç çıkmıyor. Hakkında hayırlısı olsun 🌺
Zehra333 Selen37 amin canım dua eder misin benim için 4 kaybım var az önce ölçüm gelmiş karnımı sevdi öptü çok istiyoruz
Selen37 Zehra333 Bence gebelik var sağlıkla kavuşursun inşallah 🌺 mutlaka kan testi ver yarın 🌺🥰 bu silikliğe 10 20 falan çıkar hiç korkma sağlıklıysa yükselir ❤️
Selen37 Zehra333 Valla o kadar test yaptım negatifse hiç çizgi mizgi görmedim. Ya yinede ihtimal var en mantıklısı kan vermen. Bende çöpten 1 2 saat sonra gördüm aldım, ve inan senin çizginden çook daha silikti. Kocam görmedi fotoğrafta çıkmıyor bile 🌺