meryemmblog Kızlar 36 haftalık hamileyim boğazım şişmeye başladı yarın daha da kötü olucam biliyorum kullanabildiğimiz şeyler nedir bilen varmı?
gokcekocyigit07 meryemmblog ılık ada çayı ile gargara,ılık ballı süt ya da pekmez 👍 bir çok şey var geçmiş olsun
Yeni1anne meryemmblog Bir bardak Ilık su içine biraz bal koyup limon sıkıp içmeyi deneyebilirsiniz baya iyi geliyor
kcnr meryemmblog bu aralar çok kişiden duyuyorum salgın var heralde kekik suyu ılık gargara iyi geliyor iç diyemem bitki çaylarını hamilelik dolayısıyla gargara yapman daha doğru olur birde tavuk suyu limonlu çorba sirke çok kullanma tahriş edebilir biryerden sonra
baby_mama Sağlık ocağında ıhlamur dışında bitki çayı tüketmememi söylemişlerdi, ona dikkat edin bence.