Merhaba hanımlar. 37. Haftadayim.dun kontrole gittiğimde doktorum bebeğin suyunun sınırda olduğunu söyledi eğer kilo almazsa ve suyu azalırsa haftaya doğumu başlaticakmis başına böyle bişey gelen varmı nasıl.olucak normal mi sezaryan mi hic bilmiyorum normal.gozukyordu ama şuan da kasıklarımda ve belimde ağrılar var ilk gebeliğim ve hiç bilgim yok ,☹️