Merhaba kızlar 9 temmuzda doğum yaptım. Hikayemi paylaşmak istedim. 36 haftalıkken 3 cm açılmam vardı bol yürüyüş squat yapıyordum günde ⅚ tane hurma tüketiyordum. 37+5te muayene gittiğimde açıklığım 4.5 cm olmuştu doktorum yatışı verdi. O an bütün duyguları yaşadım diyebilirim🙊 korku stres heyecan… saat 10da yatışım verildi saat başı ebe gelip muayene etti. Saat 1 gibi açılmam sadece 5 olmuştu. Epidural yaptılar.Doktor odaya geldiğinde suni sancının serumunun açılmadığını söyledi boşuna saatlerce beklemişim 🤦🏻♀️Hemşirelere asla hakkımı helal etmiyorum. Daha sonra miniğimin kalp atışları düşmeye başladı tehlikeye atmamak için sezeryana dönüş yaptık. Bi yandan Sezeryan korkusu bi yandan kızımın kalbinin atışının düşmesi derken ağlaya ağlaya girdim ameliyathaneye. Doktorum geldi uyumak ister misin diye sordu. Kabul etmedim kızımı görmek için ama karnımı açarlerken resmen hissettim dayanamadım uyutun beni dediğimi hatırlıyorum🤦🏻♀️ Uyandığımda kızım doğmuş ten tene temas için yanıma getirmişlerdi öpüp kokladım miniğimi💜 saat 15:10da kızım dünyaya gözlerini açtı. Hemen onu giydirip babasına götürdüler benim gözüm sürekli saatte hadi ne zaman bitecek kızımın yanına gitmem lazım diyip duruyordum🙊 toplam yarım saat sürdü. Odaya gittiğimde kızımı görünce dünya durdu diyebilirim🙊 tek zorlandığım konu yataktan kalkmak oldu. Nefesim kesiliyordu ağzımdan kelimeler çıkmadı. Çok şükür ¾ gün sürdü sadece şu an daha iyiyim. Sadece dik duramıyorum belim yamuldu🤦🏻♀️ Ama dönüp kızıma baktığımda kucağıma aldığımda hiç bir şey umrumda olmuyor. Şimdi 8 günlük olduk hafif bir sarılık problemimiz var dualarınızı ve önerilerinizi bekliyoruz🙏🏻