Momtheangel canim normalde reglin ilk gunu baslamak daha ii ben 4.gunu baslamistim elime ozaman ulasti cunku sen ilk gun basla sabah aksam yemeklerden 10 dk once bir kasik aliosun bol su ic ve yuruyus yap eger disariya cikamiorsan youtubede evde yuruyus videolari var onlari yap hareket ve su onemli ovulasyon testleri al ve adetin bitiminden yumurtlama testi yapmaya basla bu arada macuna devam et yumurtlama testinde iki cizgi ayni kirmizilikta olduktan iki gun sonra macunu birak , iki cizgiyi gordugun ve ertesi gunde dahil iliskiyi muhakkak kacirma ben.bu sekilde yaptim zaten bilgilendirme yapcaklar sana