Nur_2206 Kızlar bel fıtığım var şuan 3 buçuk aylık hamileyim aşırı ağrım var bacağıma kadr iniyo ne yapmam lazım bilgisi olan lütfn yardımcı olablr mi?
neslihnf- bende aynı durumdaydım herhangı bır ılac krem va kullanamıyoruz malesef sıcak su torbası koyuyodum ben hep ama doktorunuza danısın küçük oldugu için zararı olbılır sıze