33+1 deyim. Son haftalarda yüzümden sivilce eksik olmuyor. Yanaklarında da cilt lekeleri oluştu. İşyerinde aynaya bakıp lekelerimle konuşuyordum. İşten bir kız arkadaş kız çocuğu annenin güzelliğini alır derlerdi ama ilk defa canlı görüyorum çok değişik görünüyorsun dedi. Bunu aynada ben görebiliyorum ama başkasından duymak üzdü 😢