23 haftlk hamileyim bende kusmam geçti çok şükür ama benimde memleket 17 saat otobüsle gidecektim geri oturdm vazgeçtim hamiellikte sık idrar ve çok oturunca bel ağrısı oluyor doktoruma söyledim dedi bişey olmaz aç karnına çıkma yanına bol sıvı yani su meyve suyu benzeri şeyler al iyi gelir demişti dur bakalm bekliyorum hala