Merhaba 😊Ben 28+3 günlük hamileyim.Dünden beri ateşim 38,balgamlı öksürmem var.Ayağa hiç kalkamıyorum halsizim çok.Doktorum antibyotik iğne falan yazdı onları yapıyorum.Bebeğe zararı olur mu hastalığımın?kendim için değil bebeğim için çok endişeleniyorum.Bebeğim eskisi gibi hareketli kıpır kıpır ama .