Merbalar bn 7 ay once rahim filmi ceknmiştim perde amalıytı sonrası ilaç werilince direk tüplere gitmedi. Doktor öksürmemi istedi 2. De ilaç tüplerime gtti çok korkmuştum tıkandı diye. O sıra geblik planlamıştım ama romotolojı doktoru ızn vermemişti. artk korunmuyoruz buayda gebe kalmazmazsam doktora gitmek istyorum ya yine tıkanıklık faln oldysa diye aklma gelıyor. Böyle bir olasılık olur mu.üzülyorum Biara cok kotü idrar yolu enfeksyonu geçirmiştim bu sepep olur mu