38 deyiz 3400 gr dedi bugün doktorumuz doguma kadar 3700 olabilir dedi .cumartesi gel doğum olmazsa cati muayenesi yapalim dedi .kafası biraz büyükmüş iri bir bebek dedi .gebelik sekerim 26.06 dan bugüne 1 kilo almış doktor çok dedi :/ insAllah bebegimin sağlığı icin iyi olan neyse o şekilde olur dualarınızı. Bekliyorum canlar 🥺🥺🥺🥺🥺🐣🐣🤷♀️☺️🤷♀️🤷♀️👶🏻👼🏻👼🏻👼🏻👼🏻