melekanesi Kızlar eşimin iş arkadaşının düğünü var. Bu elbiseyi aldım. Sizce nasıl bir saç modeli yaptırmalıyım? Saçlarım omuzlarımda. Toplatma şansım yok gibi toplayınca saçımın altları çıkıyor. Ne yaptırsam bilemedim. [url=https://www.hizliresim.com/bozdsx8][img]https://i.hizliresim.com/bozdsx8.jpg[/img][/url]
Bett_blog melekanesi elbise çok tatlı örgülü bir şekilde toplatabilirsiniz🥰😍 Çok yukardan toplatmaya gerek yok ortadan bölünmüş şekilde iki yandan arkada doğru salaş örüklerle ensede bir topuz önden yanlardan çıkan saç telleriyle çok tatlı olursunuz eninim😍🥰
melekanesi Durunbigeldim maşayı çok severim aslında. Ama elbisem hareketli ya bilemedim. Düz fönü düşünebilirim.
melekanesi Azramina21 at kuyruğunu düşündüm ama saçlarım omuzlarımda, kısa yani. Toplayayınca altlar çıkıyor hemen ve dağılıyor.😊
psychologist melekanesi https://www.hizliresim.com/hlca0pq böyle yaptırabilirsin sıcakta hem yanmazsın
Sedakbyk melekanesi balik.sirti orgu bence hem yuzunuz ortaya cikar,sprey kullanirsiniz saclar kenardan cikmaz.
hellobaby0 melekanesi elbisenin önü sırtı boynu kapalı olduğu için bence toplamak daha hoş olur canım
SM00 melekanesi elbisenin önü çok kapalı bence saçını toplat salaş bir şekilde mankendeki gibi saçın acık olursa cok karısık olur birde güzel bir küpe takarsın oldu bitti😊