DenizsMommy Merhaba çatlak oluşumunu ve cilt lekelerini önlemek için hangi kremleri kullanıyorsunuz? Çatlak için Baby vasaline kullanan varmı?
metehaninannesiii DenizsMommy ben önceden tek lierac kullanıyordum şuan göbek baya büyüdüğü için sabah zeytin yağı aksam da lierac kullanıyorum
DenizsMommy metehaninannesiii çok çatlak oluştu mu peki? Birde cilt lekekenmelerine karşı öneriniz varmıdır?
metehaninannesiii DenizsMommy çok oluşmadı çok şükür çatlak olayı genetik canım zaten sen ne kadar iyi şeyler kullansa da çatlayacagi varsa çatlıyor yani annende teyzen de ablanda olmadıysa sende de olmuyor öyle diyim cilt lekeleri için bilmiyorum canim
Nehir0 metehaninannesiii ya yok vallahi değil genetik annemde zerre çatlak yoktur ben beşinci ayda yarıldım bacak kenarım karnım mahvoldu