Lalamehtap canm merhaba bende bugun 35+4 gunluk oldum gunduz kontrol vardı nstde sancı cktı ozele gidiyorduk kontrole sancı cknca doktorum yenidogan bakm unitesi olmadığı icin buyuk doguma gonderdi ama gitmedm kendim sancı hssetmiyorum cok fazla diye senn nasl oldu dogumun anlatablrmisin