asyaebrar Yerleşme zamanı kahverengi lekem olmuştu 4. haftamda şuan 7+2 deyim bir kaç gündür stresliyim baya gene olmaya başladı kahverengi lekelerim normal mi yoksa stresten sıkıntılı bir durum olmuş mudur?
merveklyc asyaebrar Doktora gitmeniz gerekir bu durumda önemli bi durum benim de oldu o haftalar düşük önleyici ilaç iğne kullanmıştım
ElifB08 asyaebrar gebelikte stres en büyük düşman… Ben 2 buçuk ayıma kadar ara ara hep lekelenme yaşadım. Bebeğim iyiydi ama doktor kontrolünde olmakta fayda var yine görünün derim
belguzar_123 Kalp atışı ve kesesi iyi durumdaysa ve o bebek seninle kalmak istediyse emin ol hicbirsey olmuyor bende daha 12 haftalık hamileyim lekelenme bir yana defalarca aşırı kanamam oldu ama çok şükür bebekte hicbirsey yok strese girme canım ❤️❤️
asyaebrar merveklyc özel de devlet de kadın doğum yok ikisinde de bayramdan sonraya veriyorlar ne yapmam gerekir