FatoRamo Güzel annelerimiz sizin çatlaklarınızda da kaşıntı oluyormu ne gibi çözüm buldunuz kaşıntılarınıza benin ki de kaşınıyor aşırı kızardı hata bazan kanama oluyor ufak ufak
metehaninannesiii FatoRamo kaşımayın bol bol nemlendirici surun ben sabah zeytinyağı sürüyorum aksam lierac kullanıyorum
Suleasyaa Nemsiz kalınca kaşınır demişlerdi bana 37 haftaligim hiç öyle kaşıntım olmadi. Günde 3 defa yagliyorum hic kurumasina izin vermiyorum. Siz neler yapıyorsunuz ki kaşınıyor kanıyor?
FatoRamo Suleasyaa ben hiç bir nemlendirici kulanmiyorum vazalin kulanmayi düşümdüm zararlı olup olmadığını bilmiyorum o yüzden çok kaşınıyor
Suleasyaa FatoRamo zeytinyagi Hindistan cevizi yağı bebek yağı bile olur aslında. Vazelin karartıyor malesef. Yine de siz bilirsiniz
metehaninannesiii FatoRamo zeytinyağı olur canım kantoron da göğüs uçların catlaksa oraya da sürebilirsin