Benim tahmini doğum tarihim 31 aralık gözüküyor❤️
sizlerin hangi tarihler? Bu sıcaklarda nasıl geçiyor hamilelik? Ödem yaşayan var mı? Şuan 16+4 olduk ama sıcaktan ayaklarım şişti bol soğuk su tutuyorum ve maden suyu içiyorum sizler ne yapıyorsunuz bu durumda?