Bilgeninannesi1 Hiç böyle düşünmemeniz gerekir. Babası annesine saygı duymuyorsa çocuğuna da aynısını yapmayacağını nereden biliyorsunuz? Hem Allah korusun insanlar eşlerini kaybediyor, aslanlar gibi de büyütüyor kızlarını. Hani ayrılık insan kararı ama ölüm öyle değil. O kişilerin, nasıl bakarım deme şansı yok. İnanın boşa konuşmuyorum ilk gebeliğimde eşim bana bağırdı diye 5 aylıkken valizimi hazırladım çeker giderdim de. Hatta o zaman buraya yazmıştım başka hesabım vardı. Herkes sakin ol dediği halde ben gitmeye kararlıydım. Çünkü karşımdaki insana bir kez taviz verirsem devamı gelir. Hani bekara karı boşamak kolay denmesin diye anlattım. Evet o gün gitmedim ama sizin durumunuzda olsam arkama bile bakmam. Rabbim rızkını da verir, korur da yavrumu. Kimsenin himayesine korumasına ihtiyacımız yok.