Vallahi bu sebepsiz yere olacak bir şey değil tıbben en açıklayıcı tarafı da şu D vitamini Çinko vb vitaminler eksildiğinde saç dökülmeye başlıyor benim saçım yarı yarıya azaldı d vit eksikliğindenmiş doktoruma sordum bende bir sağlıkçıyım açıklarmısın diye bu arada doktorum rus tam açıklayamadı ama dedi ki bebeğine bu haftalarda daha fazla D vitamini yazamam bebek zarar görebilir demişti o yüzden bende kendimce bir yöntem belirledim mantık olarak beslenme şeklimi d vitamini ağırlıklı yapmaya çalışıyorum , mantar, ıspanak, el yapımı yoğurt, somon balığı, günde 1 avuçdolusu fındık ve yeşilelma ve yumurta sarısında d vit çok böyle beslenip günde 15 dk ile 30 dk arası güneş ışıklarının dik geldiği 12.30 ile 1.30 arası kapımızın önüne çıkıp vakit geçirip geri eve giriyorum çünkü derimiz bu saatler arasında 15-30dk güneş gördüğünde d vit üretmeye başlıyor, sonuç olarak saç dökülmem kısmen azaldı…. Sizin neyden kaynaklı bilemiycem ama biz Rusyada pek güneş göremioruz bi bu aralar güneş var hep d vit kullanıyor herkes bir doktorunuz ile iyice baktırmanız lazım neyiniz varsa kanda bişey yoksa stres kaynaklıdır duş aldıktan sonra saç diğlerinize hakiki zeytinyağ ile masaj yaparsanız 30dk dipleri ısıtarak sonra saçınızı yıkarsanız dökülme durabilir ama bunu hamileliğiniz bitene kadar haftada bir yapmalısınız, kesinlikle şampuan önerilerine aldırış etmeyin ayrıca sakın bebekte toksik etki oluşturacak ketozon içerikli olan veya kimyasal şampuanlar kullanmayın, Allah şifa versin…