Egulii ben bu doktorları anlamıyorum. Benimde arkadaşımın kuzeni 7. Ayda öğrendi ki doktoru tatile gidiyormuş onun doğumunu yaptıramayacakmış. Ya doktorlar başta hasta kabul yapmayacaklar yada işlerini halledip çekip gidecekler. Günah ya yazık ayıp. Hem annenin hem bebeğin hayatına mal oluyor bu gibi durumlar. Doktorunuz keşke sizi bir doktora yönlendirip gitseydi. Hasta takip dosyanızı da ayrıntılı şekilde oluşturup doktora öyle yönlendirebilebilirdi. Bırakıp gitmek ne kolay ne rahat. Allah bildiği gibi yapsın hepsini. Ben anlamıyorum doktorlardaki bu havayı bu egoyu. Biz yoksak onlarda yoktur bizim paramızla hastaneden para kazanıyorlar ama niye doktor egosu bir havası bir yüksekten bakma şeysi var bunlarda anlamıyorum. Bazıları gerçekten karakterleri yüzünden mesleğine saygı duyulacak insan değiller 🤬🤬 gece gece nasıl sinirlendim bak.