Kızlar ya ben engel olamıyorum kendime bu 3. Gebeliğim ve kışın bile deli gibi buz yiyordum dudaklarım morariyordu artık şimdi yaz sıcak bunalım unutmak yememek istiyorum ama elimde değil disardaysam tekelden alıyorum evdeyken dondurup dondurup bu durumu yaşayan varmı veya neler aserdiniz engel olamıyorum vallaha😕