Arkadaşlar ben geçen hafta serklaj oldum 13 haftalık Ken aklıma bişey takıldı bu dikiş Kendi kendine açılırmi ilerleyen haftalarda birde dikiş atıldık tan sonra ilk 1ay içerisinde ip sertleşip daha iyi tutuyor diye duymuştum aklımda deli sorular 😀 bilen varsa cevaplarsa sevinirim