Milanaaaa Kızlar karnıma sert bir darbe geldi 35 haftalığım darbe geldikten sonra bir şişme oldu şuan hareketlerini hissediyorum bir sıkıntı olur mu
bnss Milanaaaa nasıl bir darbe aldınız? Ben karnımı kapı koluna çarptım hızlıca geçerken herhangi bir sorun olmadı doktorum da darbelere karşı korunaklı olduğunu söylemişti.bence doktorunuza başvurun
Minnos_huzur44 Ay bende darbe aldım ya😔eşim banyoda kayıp düştü kolu karnıma değdi öyle çok ağrımadı ama taktim iyice arada hıçkırık gibi oluyor bebiş ama bilemeidm
rosatue bnss aslında hafta ile epey bağlantılı. Miniklerin toleransı daha yüksek son aylarda tedbirli olmak lazım