leyla42kaya 39 haftalık olduk ne agrim ne sancim ne de acilmam var böyle olupta yakın zamanda doğum yapan var mi
erifeKumruEren leyla42kaya Bende 39+2 yim bende de aynı şekilde gecen gün catı muayenesi oldum acılma ve normal doguma uygun gelmesini bekliyoruz ☺️
Hamdos leyla42kaya benimde 4 gun gecikmisti cnm daha yeni dogum yaptim bol yurudum ama zamani gelince sancilar basliyor yavas yavas
leyla42kaya Btlblbl benimde öyle olacak galiba doktor 22sine kadar bekleriz dedi sonra riskli zamanmhs
Znurr Beklenen tarih bir gelsin hele telaş yapmayın ☺️🌷 ben 40+2 de doğum yaptım ilk bebeğimi. 40ta doktor derin bir muayene yapmıştı o akşam doğum aşamaları başladı. Muayeneden mi günüm geldi diye mi bilemiyorum 🤷♀️😄 ama sizin daha vaktiniz var hayırla gelsin inşallah ☺️
BegmkbraKansiz Znurr banada ebe bugün aynısını yaptı kurcalıyım dedi belki gelir sümüksü kansız biişiy geldi bayramın birinci gününden beri 1 cm açıklıkla bekliyorum ama gelen giden yok 😁😁
KnanlyyaGngr Bende 39 haftadayım açılma yok tahminimce daha çatı kontrolü denen şey yapılmadı. Sizce normalmi? Kızlar
BegmkbraKansiz BegmkbraKansiz 40 hafta yım ultrasonda 40+6 çıkıyorum doktor bugün haftaya Pazartesiye kadar biliyor olmazsa suni vercem dedi
Znurr BegmkbraKansiz benim de o günün gecesi başladı o. Sümüksü dediğimiz nişan. Sizin de doğumunuz yakındır Allahın izniyle.. 🙂
BegmkbraKansiz Znurr 40+3 bugün hala yok kesik kesik hala sümüksü şey geliyor ama dün olduğum kontrolde kahverenginde geldi ufak değildi hala bebek yok gelmiyor pazartesi suni verecek gelmezse 😟😟😔😔
BegmkbraKansiz Znurr Znurr evet 14 temmuzda gece sancılandım sabah hızlı doğumla bebeğimi dünyaya geldi 😃😃
Znurr BegmkbraKansiz Aaa hayırlı pldun çok sevindim sizin adınıza hayırlı evlat olsun hayırlı ömrü olsun inşallah ☺️