Merhaba anneler. 🤗 Uzun zamandır erken doğum riski nedeni ile hastanede yatıyorum 35 hafta olduk ikiz oldugu için sıkıntı olmazsa bayram sonrası doğum olacak. Bugun ebe hemşirenin anlattığı bir bilgiyi paylaşayım. Sezeryan sonrası masaj : göbek deliğin in az üzerinde rahmin başladığı yere baş parmağınla masaj yapmamı söyledi. Dayanabildim kadar bastırmamıı ve orada portakal gibi bir şey hissetmem gerektiğini, ona yavaş yavaş dairesel hareketlerle masaj yapmamı istedi. Eğer kum torbası koyarlarsa sıkıntı yok ama koymazlarsa gün içerisinde emzirme zamanları hariç masaj yapmamı istedi. Özellikle ilk gün. Rahmin kendini daha çabuk toplaması içinmiş. Eğer aramızda doğum yağmak üzere olanlar varsa nacizane öneri vermiş olalım 🤗