Sel33_muh 39+5 TEN selamlar kızlar sancım hiç çıkmadı nts de doktorum pazartesi gününe kadar olmazsa kadın doğum aciline gel dedi sizler ne durumdasınız aynı durumda olan var mı?
minikturta Sel33_muh bizde aynı 39+5 ben oturuyorum bebiş oturuyo hiç niyeti yok gelmeye 😀 sanci çıkmadı nisan da yok açılma da yok hiçbişey yok😀 perşembe günü 40+3de gel dedi banada
Alminanin_Annesi61 Sel33_muh 39+4 ne bi açılma ne sancı hiçbir belirti yok gelmeye dair🤷🏻♀️ İnatçı bebişler
rabisimm Sel33_muh kız çocukları erken gelir derler ama bu seneki kızlar biraz üşengeç galiba 😁 gelmek bilmiyorlar 🤭
Sinemmmmk 39+3 sancılar çıkıyor ama doğum için yeterli değil minik sancılar bana da perşembe yada cuma acilden gel dedi kontrol için beklemedeyiz😅
Kubra2012 Benm sancı var da ne oluyo gelmiyo bugün nişan geldi sabah ama hanfendi hala naz yapıyo 39+4😃
Huelyaa minikturta benim de kızımı kucağıma aldığım gün gelmedi gelmeye niyetinde yoktu rahimde ne açıklık ne incelme 😂😂 40+3 de sabah kontrole gelip akşam 4:45 kızımı öpüyordum sezeryanle geldi küçük hanım 😂😂
minikturta Huelyaa banada sezeryan diyecek sanırım ya bu gidişle benim kız inatçı çıktı gelmiyor suyu da şuan için yeterli ama çoğalt sınırda dedi🤦♀️
Huelyaa minikturta ben kalasını yemesinden ve kordon dolaşmasından da çok korktum beklemek istemedim şimdi 2. Bebeğimi bekliyorum onu da 2 hafta erkenden sezerysnla doğuracağım gelişimi tamamsa inşallah