Sevgili tecrubeli anneler..
suan 35+3 haftalık gebeyim magnezyum kalsiyum kullanıyorum ama buna ragmen hep agrım var eğilirken yürürken oturdugumda idrar torbama dsrbe yiyor gibi bi agrı var sebebi ne olabilir doktor randevum pazartesi sizlerinde tecrubelerini dinlemek isterim