esrvl Cengiz bey var ama soyadını hatırlamıyorum bi yakınım gidiyor banada demişti ama ben Elazığ da değilim diye gitmek nasip olmadı . Elazığda izindeyken bi taneye gittim saolsun çok konuşkan değildi ama iyi bi doktordu malesef adını hatırlamıyorum genelde süriyeliler gidiyormuş ona diye süriyelilerin doktoru diyorlar😄 bende hangisi denk gelirse diye gitmiştim. Ama Elazığ’da olsam ya deniz beye anadoludaydı en son ya Cem beye hayat hastanesine giderim. 🤔 ilk doğumum Şükrü özbörüde yaptım. Saolsun çok ilgilendi ama bunda elazığa gelsemde gitmem. Bunbebeğimi neredeyse alacaktı kalbi atmıyor diye 6 . Haftada 😠