Yenigelin543 Kızlar ishal ve kusma dan yatisim oldu 31 haftaligiz bugün dört kere nst çekildim nstlerden sonra yatış verdiler nstde hareket az sanki kafayı yiycem nstyi çekilip odaya geliyorum bebeğim çok güzel hareket ediyor ama doktora sorsan nstyi begenmiyor
Demetslt Yenigelin543 meyve suyu çikolata yiyip oyle girin o zaman daha net belli oluyor sanci olup olmadigi
Ipekbocugu Yenigelin543 39. Haftada ishal ve bulantı yaşadım doktor nst de hareketleri kalp atışını düzeltmiyor dedi acil sezeryan yaptı ama bebeğim sağlıklı şükür