merveees bende 5-6 haftalıkken pembe ve kahverengi tarzında lekelenme yaşadım doktora gittim hemen progeston başlattı doktorum yerleşme kanamasıdır dedi ama tedbir amaçlı ilacı kullanmamı söyledi çok şükür şuan 34 haftayız inşallah darısı size ama doktora gidin beklemeyin ilaca başlatır ve kese etrafında kanama varmı yokmu ona bakar