Purpura26 olası riske karşı kendilerini sorumlu tutmak istemiyorlar resmiyette sadece imza olsun diye. Ben o imzayı iki kez attım biri bana yatış verilmişti senin gibi 1 cm açıklık vardı kabul etmemiştm evde sancım gelsin diye çıkmıştım ama ertesi sabah suyun gelmesiyle mecbur yatmıştım, diğeri de kızım doğduktan sonra yatış verildi yine kabul etmedim riskleri göze alıyorm diyip imza atmıştım.
Sancın yoksa evde bekle derim canım yatış verilince nst ye bağlı kalıyosu sürekli olan sancı da gidiyo