anneadayii42 Herkese merhaba. Sol yanımda kasıkta değil ama karnımın solunda sabahtan beri iğne batması hissi var. Usuttum diye düşündüm ama usutunce böyle mi olur bilemiyorum yaşayan varmı. Nedenini bilen
deryakircicek İyi akşamlar benim de sol yanımda ve bel boşluğumda daha doğrusu bir ağrı var ama kalp gibi atıyor sonra geçiyor tekrar oluyor bende üşüttüm zannettim ama değil galiba nedenini bilmiyorum ama çok rahatsız ediyor beni…