Merhabalar şuan gebeliğimde 6. Haftadayım ıgm ve ıgg testim pozitif çıktı. Igm-1.36 ıgg 250 bunun üzerine avidite testi yapıldı onunda sonucunda değerlendirme yapılamadı altında not olarak vücutta enfeksiyon bulunamadı diyordu.Böyle bir durum ile karşılanan varmı teşekkürler