Kızlar daha önce ultrason da 1 hafta geriden gözüküyor du şuan iki hafta gerilik gözüküyo şekerim yüksek çıkmıştı bir daha devam etmemiştim şeker yüklemesine çok kötü olmuştum o gün ama doktor baya Bi kızdı bebek karnında ölürse benim vicdanım rahat ben seni bilgilendirdim dedi çok moralim bozuk 😓😓😓