Destinaa 35+2 yiz kilosu 2438 gr çıktı doktor normal dedi fakat biraz az geldi bana ne yapabilirim biraz daha alması için
Eymen-ss Destinaa Şu ara o kadar çok insandan duyuyorum ki yemeyip bebeği tosun gibi olan 🤗 yemeklere karşı inancımda kalmadı sanırım 🤣 ilk oğlumda her gece muz süt yerdim içerdim günde bir avuç kuruyemiş yerdim balı kaymağı 30 kilo almıştım 🤭🤭🤭 bu ikinci gebeliğim 33. Haftadayız 31. Haftada 1800 dü abisi 2500 dü o hafta da 🥴 almak istemeyen bebiş almıyor sanirsam
eelifmavi Destinaa Benim bebeğim de zayıf yenilmesi gereken herşeyi yiyorum. Önemli olan doğduktan sonrası diye düşünüyorum içimizi ferah tutalım inşallah sütümüz şifa olur 🥰
Fiknet Destinaa 34+4. Haftada 2.350′ydi bebeğimin kilosu normal demişti . Doktor kilonun yediklerimizle alakası olmadığını plasentanın yapısal özelliklerinden kaynaklandığını söyledi yani ne yersek yiyelim şu çocuğa kilo aldırıyor diye bir şey doğru değil
Lulemom Destinaa sen onu bunu yedin diye bebek kilo almaz. Plasentan ne kadar kan gönderirse bebeğe o kadar kilo alır. O yüzden şartlanma şunu yiyim diye. Bide doktor normal demişse normaldir çok takılma derim
Minnakkkk Destinaa ikinci gebeliğin kilo olayına hic takılmadım onemli olan saglık diyorum hep kilolu, olması saglıklı, oldugu anlamına gelmiyor. Kızım 3450 dogdu ama sonrasında kilo almadı hep cok zayıftı oyle ki bir yasında 8 bucuk kiloydu su an 32 aylık 12 bucuk kilo yine zayıf ama kilolu bir cok cocuga tas cıkartacak kadar guclu ve atik boyle dusunun siz de
Durubatu Destinaa 35+5 te 2671 gramdi oğlum bana da normal dedi ama minik dogacagini söyledi 3100 gram falan dogarmis bende hergun yumurta peynir kaşar yiyorum muz karpuz Ceviz soda tüketiyorum ama bazen ne yaparsak yapalım değişmiyo sağlık olsun
Bett_blog Destinaa canımm benim 31.hafta;1700gr 34.hafta;2700gr 35.hafta;2800gr bir haftada 100gram aldı diye üzülmüştüm gelişimi gayet iyi kilolu olması değil sağlıklı olması önemli dedi doktorum🥰 ben kaşar peyniri yoğurt ayran süt ceviz badem fındık kuru kayısı mutlaka yiyorum ve günde keşsnlikle 1-2 şişe sade soda
Demir06 Destinaa ben yiyeceklere çok bağlamıyorum,genetik ve bebeği besleyen kan akışı ile ilgili bence.Ekstra hiç birşey tüketmedim genelde sağlıklı beslenirim,35. Haftadayım 6 kilo aldım,geçen hafta bebek 2700 gr,49 cm ydi
Roseee9 32.hafta 2300 dü doktor 10 gün ileride olduğunu söyledi. Kilo aldırmaya hiç çalışmayın bence. Ben de tam tersi nasıl daha az kilo aldırabilirime bakıyorum. Bu arada gebelik şekeri kaynaklı bu şekilde oldu. İnşallah sağlıkla doğar