CinyurunAnnesi ben de ilk kesesini görmeye gittiğimde regl olamadığım için olmam gerekenden 2 kilo fazla görünüyordum, ödem hissediyordum. 16.haftadayım o günden bugüne 1 kilo aldım. Bol su icmenizi ve yürümenizi tavsiye ederim, onun dışında üzülmeyin, ödem hissi kılodan daha yogun oluyor.